تعاونی نیرومندسازی تحقیقات, دانلود, تحقیق, سمینار, پایان نامه,کارشناسی, کارشناسی ارشد, دکتری, PHD, تز ارشد, تز دکتری, پروپوزال ,دانلود رایگان, مشاوره, مقاله ، کنفرانس، ISI ، journal , تحقیق, پیاده سازی, پایان نامه, دفاع, فوری, دانلود, سمینار , کارشناسی ارشد , پروپوزال, تحقیق , پایان نامه, آماده , رایگان, شرکت ,فن­ آوری, اطلاعات, و ,ارتباطات ,ایده ­پردازان, کوثر,شرکت فن­ آوری اطلاعات و ارتباطات ایده پردازان کوثر, دانلود, سریع, راحت ,مقاله, منابع , کتاب ,پایان نامه ,ترجمه ,سمینار ,تحقیق ,پروپوزال

پایگاه علمی کتاب‌ها و مقالات ساینس دایرکت (ScienceDirect)

دانلود سریع و راحت تمامی مقالات و منابع مورد نیاز شما

با TopNumber جدیدترین مقالات علمی را از دست نخواهید داد ...

​http://www.topnumber.ir

پایگاه علمی کتاب‌ها و مقالات ساینس دایرکت (ScienceDirect)

پایگاه علمی ساینس‌دایرکت، یکی از پایگاه‌های راه‌اندازی شده توسط انتشارات الزویر (Elsevier) است، که در حدود ۲۲۰۰ عدد از معتبرترین ژورنال‌های نمایه‌گذاری شده توسط موسسه‌ی علمی تامپسون رویترز (ISI) را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد. تجربه نشان می‌دهد که این پایگا‌ه بیش از ۷۰ درصد نیازهای علمی اکثر دانشجویان و پژوهشگران را تامین می‌نماید.

کتاب‌خانه‌ی تاپ نامبر، سعی کرده است به بهترین نحو ممکن مقالات و کتاب‌های این پایگاه را مورد پشتیبانی خود قرار دهد.

ساینس دایرکت چیست؟

یکی از دادگان های علمی که توسط ناشر هلندی به نام الزویر ایجاد شده است، باید توجه کنیم که این دادگان از اسکپوس جداست و این دو، دو دادگان جدا از هم می باشند که توسط هاب از دیگر دادگان ها ی الزویر می توان هر دو را با هم جستجو کرد. این سه دادگان یعنی اسکپوس، ساینس دایرکت و هاب همه از دادگان های ایجاد شده توسط الزویر هستند که معمولا یک نام سایورس هم قبل از آن ها قرار میگیرد که برندی است که مرتبط یودن این سه را نشان می دهد مثل سایورس اسکپوس یا سایورس ساینس دایرکت. برای مثال با یکبار ثبت نام در یکی از این دادگان ها ما در ۲ دادگان دیگر هم ثبت نام کرده ایم.

سایورس ساینس دایرکت دادگانی است که متن کامل مقالات و چپنر های کتاب های مختلف را در اختبار می گذارد. بر خلاف اسکپوس که تنها حلاصه مقالات را نشان می دهد و برای دستری به متن کامل باید به مجلات آن مقالات مراجعه کنیم.

با ورود به وبسایت این دادگان شش سربرگ مشاهده می کنیم شامل:

۱- Home

۲- Publication

۳- Search

۴- My settings

۵- My alert

۶- Shopping cart

در سربرگ Home در بالای صفجه با استفاده از امکانات quick search می توانیم جستجوی خود را آغاز کنیم.

با انتخاب گزینه ی Articles جستحو در میان مقالات (مجلات و کتاب ها) و با انتخاب گزیته یImages جستجو در میان تصاویر ویدئو ها و جداول هم صورت می گیرد با انتخاب گزینه یArticles می توانیم مقاله ی مورد نظر خود را با استفاده از نام مجله یا نام کتاب، سال چاپ مجله و ایشوی آن و یا حتی صفحه ی آن و یا نام مولف آن مقاله هم جسنجو کنیم هچنین می توانیم ار قسمت All Field  هم استفاده کنیم. با انتخاب گزینه ی images، جستجو می تواند با نام ایمیج مربوطه، نام کتای یا مجله دربردارنده ی ایمیج و یا نامِ نویسنده صورت گیرد. پس دقت داشته باشیم که در Quick search که در بالای صفحه در سربرگ Home قرار دارد نتایج جستجو مربوط به تمام منابع این دادگان است یعنی Journal،  Books، Reference works، وفقط ایمیج را می توان به طور جداگانه جستجو کرد.

با اتخاب سریرگ Search  می توانیم جستجوی پیشرفته نیز داشته باشیم که نتایجی را در اختیار می گذارد که بیستر مرتبط باشد. در این قسمت شما می توانید با انتخاب گزینه ی All sourcre در همه ی منابع این دادگان جستجو کنید مثل quick search و با با گزینه های دیگر مثلJournal،  Books، Reference works، Images جستجوی خود را به صورت جداگانه داشته باشید.

در این قسمت می توانیم نتایج جستجوی خود را براساس بازه ی زمانی و همچنین در یک موضوع خاص محدود کنیم. جستجوی ما میتواند شامل چند کلید واژه باشد که ساینس دایرکت برای هر کدام یک فیلد در اختیار می گذارد که می توانیم فیلد ها ر ا با عملگر های مخصوص به هم مرتبط کنیم.

در این قسمت همچنین ساینس دایرکت Search tips را نیز در اختیار گذاشته که به ما می تواند دراین زمینه کمک کند.

با کلیک بر روی گزینه ی جستجو نتایج نشان داده می شود. تقریبا شبیه اسکپوس است:

زیر هر عنوان مقاله این گزینه ها وجود دارد: نمایش مقاله، فایل پی دی اف مربوط به آن، مقاله های مرتبط، نمایش رفرنس های مقاله. درکنار عنوان هر مقاله در سمت چپ نیز یک مربع وجود دارد برای اتخاب آن مقاله، که با انتخاب آن می توانیم از گزینه ی موجود در بالای نتایج جستجو استفاده کنیم مثل ایمیل کردن یک یا چند مقاله ی انتخاب شده، باز کردن یک یا چند مقاله ی انتخاب شده، دانلود فایل پی دی اف مقالات انتخاب شده، گرفتن خروجی برای سایتیشن ها مثلا برای ورود به اند نوت، که این امکانات به جز دسترسی به متن کامل مقالات تقریبا شبیه اسکپوس است و یاز شبیه اسکپوس می توانیم نتایج جستجو را نیز مرتب کنبم که البته در اینجا گزینه ها کمتر از اسکپوس است  و شامل تاریخ و نتایج مربوطه می باشد مثلا اسکپوس نتایج جستجو را بر اساس سایتیشن های مقاله هم مرتب می کند.

نتایج یک جستجو را می توان ریفاین نیز کرد که از طریق کادر موجود در سمت چپ صفجه انجام می شود. مثلا بر اساس نام مجله یا کتاب، سال انتشار، موضوع و عیره با دو گزینه ی اینکلود و اکسکلود در پایین این کادر. در بالای این کادر که مربوط به ریفاین کردن نتایج می باشد کادر کوچکی قرار دارد که کمک می کند تا در میان نتایج به دست آمده دوباره جستجو کنیم (Search within result)

اگر این صفحه را که نتایج جستجو را نشان می دهد Result page بتامیم می توانیم بگوییم کهResult page  شامل چند بخش می باشد:

۱-search within result

۲- refine result

۳- گزینه های موجود در بالای صفحه: ایمیل کردن، باز کردن مقالات، دانلود فایل پی دی اف مقالات ، گرفتن خروجی برای سایتیشن ها مثلا برای ورود به اند نوت

۴- گزینه های موجود در زیر عنوان هر مقاله ی یافت شده: نمایش مقاله، فایل پی دی اف مربوط به آن، مقاله های مرتبط، نمایش رفرنس های مقاله.

۵- یک گزینه نیز برای مرتب کردن نتایج جستجو وجود دارد در گوشه ی بالا سمت راست.

این پنچ قسمت در اسکپوس نیز به همین صورت است البته با کمی تغییر در محتوای آن ها

در پایان وقتی جستجویی را به طور کامل  و دقیق انجام دادیم می توانیم آن را برای دفعات بعدی ذخیره کنیم (با استفاده از گزینه ی Save search) و یا می توانیم از اضافه شدن به این نتایج نیز با استفاده از گزینه ی Save as search alert  مطلع شویم. این دو گزینه نیز در result page  وجود دارد و همچنین در سربرگ   my alert نیز دز اختیار می باشد. که البته برای این کار باید در این دادگان ثبت نام کرده باشیم

با انتخاب هر عنوان مقاله، وارد صفحه ی دیگری می شویم که Article page  نام دارد. این صفحه نیز امکانات خوبی در اختیار می گذارد مثل دانلود فایل پی دی اف مقاله، اکسپورت کردن آن به نرم افزارهایی مثل اند نوت و… در این صفحه در سمت راست یک کادر قرار دارد که حاوی چند بخش است مثلا با کلیک بر روی نام نویسندگان مقاله در این صفحه اطلاعات آن ها در کادر سمت راست در بخش work space نشان داده می شود. در داخل متن مقاله اگر روی رفرنس ها کلیک کنیم در کادر سمت راست اطلاعات مربوط به آن مقاله در بخش work space نشان داده می شود. اگر تصویری نیز در مقاله باشد یا یک فایل ویدئویی میتوانیم آن را دانلود کنیم یا اطلاعات آن را در work space ببینیم. این کادر حاو ی بخش های دیگری نیز می باشد مثل بخش اپلیکیشن ها…

در پایین مقاله در همین صفحه رفرنس های مقاله نشان داده می شود که در مقابل آن گزینه هایی وجود دارد مثل دانلود فایل پی دی اف آن مقاله و یا تعداد سایت شدن آن رفرنس در اسکپوس و یا مشاهده ی آن  مقاله در اسکپوس

در وسط صفحه در سمت راست با کلیک بر روی فلش موجود، ساینس دایرکت کادری را دراختبار ما می گذارد که می توانیم با کلیک روی بخش های مختلف آن به راحتی به قسمت های مختلف مقاله  و یا چپنر های یک کتاب دسترسی داشته باشیم  به این کادر article outline گفته می شود.

خوب تا به اینجا دو سربرگ Home و search و همچنین quick and advance search به همراه دو صفحه ی Article and result page به طور مختصر توضیح داده شد. منتظر نظرات دوستان هستم…

 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی ScienceDirect
Science Direct  یک پایگاه علمی‌است که تمامی‌دانشجویان آن را میشناسند و در جمع آوری مقالات دانشجویی و دانشگاهی از آن بهره برده اند  تمام متن ‌های قرار گرفته در این پایگاه علمی‌است که تمام اطلاعات علمی‌آن به دقت مورد بازبینی قرار گرفته و منبع عظیمی‌از آن در حال حاظر در تمامی‌رشته‌ها و تخصص‌ها قابل دریافت میباشد.در حال حاضر بیش از ۹٫۵ میلیون مقاله و فصل‌های کتاب در آن موجود است. متاسفانه ورود به این پایگاه‌ها پر ارزش به طوری که بتوان متن full txt را دانلود کرد وجود ندارد بنابراین ما در صددیم تا با بهترین قیمت برای دانشجویان اکانت سایت‌های علمی‌را فعال کنیم (برای کسب اطلاع بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید )

ساینس دایرکت از جمله سایت‌های دریافت  متون ژورنال میباشد که تمامی‌دامنه متون تخصصی در بر دارد

از اینرو برای علاقه مندانی که بدنبال  مقاله‌های  معتبر و رایگان میباشند را به رایگان از سایت ساینس دایرکت دانلود کنند

خدمات جدید سایت رونمای خواهد شد و در حال حاظر به صورت آزمایشی چندین خدمات را از جمله

اکانت مدیریتی برای سایت‌های ساینس دایرکت و امرالد , ژورنال IEE ,oxfordjournals,JSTOR,springer و تضمینی جهت دستیابی به بیش از ۸۰ درصد از مقاله‌های موجود آماده ارائه خواهد بود.

 

 

 

تمام مطلب فوق را خواندید؟

کار راحتی بود؟

ما تمام این مراحل دشوار رو برای شما آسان و سریع کرده ایم، در سایت ما جستجو نمایید، مقاله خود را انتخاب نمایید و آن دانلود کنید. سریع، راحت و آسان …

 

با TopNumber جدیدترین مقالات علمی را از دست نخواهید داد ...

​http://www.topnumber.ir

جامع ترین مرجع دانلود تحقیق، مقاله، سمینار و پایان نامه سفارش ترجمه متون عمومی و تخصصی فروشگاه اینترنتی کتاب - خرید آنلاین کتاب - دانلود کتاب الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید